星期一, 6月 21, 2010

壁球

Wai Lim 化身教練,在四面牆內循循善誘。

他說:「你咪等到跑埋個波果步先舉拍,要舉定架嘛。」

我說:「哈哈哈,舉定個拍好詼諧。」個樣咁似拍烏蠅。

我寧願打壁球,因為個波有一定軌跡,只要你肯睇住個波,肯用心記用心思考,你多數打到個波。

如果可以,我想我的人生似壁球。

6 則留言:

Gideon 提到...

我最唔鐘意打壁球,嘈到心煩意亂呀。
你有冇興趣打網球?著條短裙仔喺球場上好鬼索呀。不過網球都幾蝦女仔玩,我啲女仔 friend 大都半途而癈。

seikomatic 提到...

打壁球怕委容,打網球怕三十堅..

打哥夫,雖然只限於driving range,覺得個form 好靚。尤其d十零歲既靚仔靚妹。

d 猛男打支wood似燒爆仗好 man。夠大支嘛。

hkeric 提到...

打壁球,可以一個人玩,但怕追波撞牆

anf 提到...

咦好耐無見!

Gideon 提到...

大師,打 golf 好容易打到隻手好多「枕」,尤其唔識打個陣,帶手套都冇用...

七十點啫?你想打咩啫??

Blogger70th Floor 提到...

我想打死我自己...