星期六, 6月 12, 2010

.

生日果個人去了酒吧跟一眾猛男睇波,我便(樂得)獨守空房。

XDDDD 我今天把一疊雜費單交給生日的他央他替我交,他妖妖聲。為免我吃垃圾他帶我去蛇王芬,他把飯往堆我碗內堆,罵我:「你無錢就咪發脾氣啦發脾氣亂買野攪到連HKD 10.8 的水費你都冇錢俾你唔係丫嘛!」然後,忍不著笑出一張圓圓的面。

我 cashflow 出了問題嘛。我一發脾氣就係咁架嘛。我上次發脾氣走去買樓添......

問到好價錢我便把我的鑽石賣了套現囉咩事啫。

3 則留言:

匿名 提到...

亂使錢亂發脾氣仲可以咁多野講
真係好慘喎~

Unreality 泡影 提到...

可能亂買緊野既時候, 妳內心深處已經開始期待睇佢拎住妳雜費單既表情

Blogger70th Floor 提到...

呵呵呵無錢都係一種維繫感情的手段
他現在提起我都不知幾開心
仲可以玩債仔vs債主的角色扮演遊戲