星期三, 11月 17, 2010

if you feel like that everyone is busy but not me then you might want to speak it with my manager

我天不怕地不怕,咩人都唔怕。我唔介意做阿四打雜,但不幸我有點脾氣,最討厭人當我只係阿四打雜。兩項因素湊在一起,我寫email時會毫不留情用很強硬的措詞。

I would rather sound immature than be a nice-girl-oh-anyone-can-come-and-take.

1 則留言:

seikomatic 提到...

奇怪,中文叻既,就系唔會咁寸。