星期六, 11月 13, 2010

Delegation

約了蕭公子打波,但...嘿,book唔到場。

於是往 The Landmark 上的一間日本菜晚飯。埋單該是天文數字罷。

席間蕭公子說起九單 deal 一起來,他晚晚兩三時才離開office。「咁你要 delegate 同事。」我 feedback meeting facilitator 上身,「來告訴我這是怎麼一回事。」蕭公子:「delegate 唔得㗎,我教佢要十個鐘,自己一個小時攪點。而且單單刁唔同。」我笑說:「但 delegation will make yourself easier。不如我地先 review 一下你的task list?!」

我們便回到 HKU,找個地方開了電腦,我引導蕭公子:「如果你要把你的工作分類,你點分?」一番咦咦娥娥,我們把工作分了五大類。再 drill down,例如:「蝦 bank financing 會有D咩documents 要做呀?」

Tasklist 做好了,我給蕭公子看。他驚見他的工作如此多瓣數,再醒覺他手下的同事現在在做的只是如此多瓣數的其中一小部份。

「咁點算?」

睇下點讓做 knowledge transfer, empower 手下的同事,並standardize process and develop some template, 再 keep 個 reference library, 讓他們有能力可以越做越多瓣數。

People management is about getting job done by others.

2 則留言:

Thor 提到...

Good advice.
You gotta be a smart manager!

Blogger70th Floor 提到...

謝留言

但我是個冇咩執行力的人,即講就天下無敵做就...嘿!

同埋
我manage自己都不是太行
我不覺得我有心力去manage 其他人

但又不是說我不可以俾意見
好似醫生
病既唔係佢但佢有能力解析病情並建意治療方法

咁囉