星期六, 11月 20, 2010

Cafe Gray Deluxe

老老實實,我老了,約會時環境舒服一點,對我的心情很有幫助。

我喜歡 Cafe Gray Deluxe Art Deco 的風格。令我想起 “blackmail“ 中男女主角約會的餐廳。

又,本來明天和蕭律師外遊,但他突然有單大 deal。去不成,no big deal。我拿拿臨約做臉做按摩。星期日一於返公司,dup 埋個死人 sharepoint。微軟真係黐孖筋,pop-up 的頁面連 ctrl + C 都唔得。點解咁 dumb 架!

I see dumb XX... they are everywhere.

1 則留言:

匿名 提到...

smart gal, u mean dumb?