星期五, 8月 27, 2010

我唔自愛 (*&^&$(*#)

真係不吐不快,俾師兄話我唔自愛!

如果我真係唔自愛,俾一個我重視的朋友話我唔自愛話唔理我,我真係黎個 self fulfilling prophecy ,唔自愛俾你睇!

如果我冇 independent thinking,俾一個我重視的朋友話我唔自愛話唔理我,我真係黎個 self fulfilling prophecy,唔自愛俾你睇!

不過我基本上好鐘意自己,連癲的自己都鐘意,所以,嘿!

好啦好啦,我係我,我癲果陣都係我。這不是自愛不自愛的問題,這是發洩傷心情感的方式,我只是,有條件表達得驚人些而已。有條件是,例如,放個長假,盡情哭泣。

你咁話我,我無喊,係因為我硬頸咋。我覺得傷心架,俾一個自己重視的師兄咁樣話。

不過我可能仍會不時癲下。癲,是我的 DNA。又當然,sweet 同 smart 都係我既 DNA。

(你,你係咪俾人洗腦!你鬧我既野同佢一樣囉。又話我代入d 書到。嘿!)
(我想代入楊學得的漫話囉咁,我想做威珍囉咁。)
(哇,好大男人呀好師長呀你果番說話。嚇到我個心狂跳。)

2 則留言:

hkeric 提到...

估計人地都係關心你姐

g 提到...

拿我自己來說,有時我都覺得自己很不自愛,例如,古怪脾氣,刻意令所有人不敢接近我,然後"期望"落得自卑自傷境地,很奇怪啊。如果這叫不自愛,那就不自愛吧!反正也沒有人care