星期三, 6月 29, 2011

Melissa Jelly Shoes

(做咩仲唔訓呀?嘿放假吖嘛)

我喜歡膠鞋,ferragamo 同款不同色有四對,其中兩對已經著到爛,日著夜著,連營養師也驚歎:「嘩你真係長著長有架喎。」

Melissa 我仲多呀。多到大部份攞黎擺,真正落場的卻不過是兩三對。Melissa 的鞋楦不合我腳形,但 wearability 點低都好,我都係係咁買。

Melissa 在海港城的專門店七月開幕?好呀好呀。我一定擇定吉時去朝聖。

其實 Melissa 除了 D-mop 有售外,仲有好多地方有。Melissa 來港開專門店,這些店如何應對呢?

沒有留言: