星期日, 6月 26, 2011

我的IT男朋友

我把驚夢遊園的照片剪輯成為短片,逗他開心。

「唔得喎後面淨係得音樂你仲有一半未剪吖。」我想像到平時在公司懶係運籌為握的你的笑面。

Vice President 呀呵成日同我爭辯究竟你的部門係咪 IT Production 呀呵。

呵。

我只是想話你知我係唔會俾人剪啲咩「成長片段」的。吓?一來我不愛陳腔濫調,二來我對美術要求很高的。

唉又剪到hang機。我唔剪啦!!!

1 則留言:

Ka Kit 提到...

Sounds like someone has lost her temper! The clip is like an art work and that is our memory. I appreciate the effort you have put up here.