星期四, 3月 19, 2009

無人性事件。有人性事件

玫瑰街同學 cum 台灣旅人今晚對我好無人性,不過我決定等 weekend 先寫,介時將會附上港九新界地圖一幅,咁就加多幾錢肉緊。

先說有人性事件:

Mr. Lee:「聽日個 TV launch一於播wmv啦。安全d呀。」

一小時後。

Ms. Su,“Wmv just doesn't work. Let's change our plan. Make it PPS. I propose to do the output from a stand alone PC. “

Mr. Lee:「好,不過我唔知個電視個 VGA 線位係邊,你自己『摸索』下啦。」

時為晚上七時,我自己條 Team 已經作鳥獸散。

Ms. Su:「(急 call 梁小姐) PK 啦,我唔識咩叫 VGA,亦唔知個線位响邊。你向邊呀,我聽日TV launch,一定要get it done 架!」

Ms. Leung:「我向洗手間,一陣黎搵你。」

四十五分鐘後,梁小姐非常冷靜地根據 manual 的指示用VGA 線接通了 Ms. Su 的 PC,電視上有 output。

Ms. Su 緊緊地抱著梁小姐:「我愛死你!」

Ms. Leung:「(嫌惡地甩開 Ms. Su)小姐,呢到 office 黎架好冇呀。」

1 則留言:

匿名 提到...

頂, 我去左返學添!