星期三, 12月 22, 2010

莎莎

我是很喜歡我的中學時代的。所以和中學同學重聚,我份外開心。

今天跟中學同學莎莎catch up,她聽了我上一段感情幾咁癲後,醒了我一句勁嘅,並且話我個人太在乎他說了什麼,「你應著眼感覺!你feel唔到既咩?」

我又醒了醒,我NLP是感覺第一視覺第二聽覺第三呀,點解我會咁呢?

可能在接收負面/出乎意料之外的訊息時,我是聽覺第一呢... oh my god...

莎莎話不過,自己仲癲。得得得得得,大家一起癲。

癲,是一種經歷。我慶幸我人生中有d野,可以令我發癲。亦慶幸我係今年癲,唔係老d先黎癲--well,你知我,一定要癲過先知咩係癲,癲過先知癲係一件唔好既事。

比如說癲咗咁買樓,我諗唔會有下一次。

講開又講,我租客計劃結婚要退租,我第一時間向投資者公佈消息。投資者對能否以我自己的畫提升樓宇(品味)價值不置可否,但對下一次租俾客還是公市則建議三思。「租比BVI?咁點追租先?」「咁佢 one dollar company 欠租點先?」

Yeah,癲過先知咩係癲,租過樓先知咩叫租。(嘿我都唔知自己講咩)

2 則留言:

Gideon 提到...

我明喎

g 提到...

仲後生麻..有乜輸唔起。等於我兩年前臨30歲先學人買股票.. 即使之前聽很多買股票其實係先嬴後輸、根本唔會發達,但呢個遊戲,基於好奇又好乜都好,都要玩一次,我唔想臨老先按捺不住入火場然後輸穫金永不超生..