星期一, 12月 27, 2010

玫瑰街列女圖

其實都有數位同學在澳門工作,Miss Sit 一聽我把聲就大叫:「喂你點L樣呀衣家!?」

她帶我去28蚊餐廳,叫了一桌的食物,係咁講好狠大聲咁講。

我告訴她我平安夜去唱k我唱k時很投入的,「梗係要拉咪㗎嘛。」Miss Sit說。呢位Miss Sit係好唱得之人。Miss Sit和小玉棍都好唱得的。

(咁黃小貓同學兩口米同學全部都唱得。咁,天主教女校,朝朝唱聖詩,係一種訓練來的。)(我有時都唱得,但我不穩定。哈哈哈,係高中低音都不穩定。)(你知道就唱歌來說,什麼是穩定嗎?氣定神閒。)(唱歌,係用氣的。)

談起感情事,我告訴她我上一鑊的癲喪,Miss Sit說:「超,我都好癲......不過係女人都有可能癲。」

話題談到我失眠的問題,Miss Sit說:「你怕失眠然後皮膚差,是因為你覺得無咗衣家個樣你會冇咁多人鐘意。老友,問心你係咪先?」中學同學真係好。

Miss Sit 是個才藝豐富的女子,她畫畫了得唱歌了得。上台做戲,都得。Miss Sit 做過我寫的戲,她扮一隻熊。那是白雪公主的故事,不過不是童話,而是一個偵探故事。

白雪公主、皇后、小矮人,還有熊仁,一場有人死亡的戲。台下的觀眾(同學和老師)可以一起估兇手。這是什麼課外活動呀?

這是當年玫瑰街的課外活動。

我有幸我的中學時代,身處在一群都有 drive 去 self actualize 自己的女子中間。

1 則留言:

素顏天使 提到...

玫瑰街o的女就梗係好o野啦!