星期一, 12月 20, 2010

獨居女子

社民連新星捲入強姦案事件令我反醒獨居女子的身份。

well 原來我一個女子獨居,男人便認為被邀請到訪我香居,等如我開綠燈。

嘿嘿。

曾經有人企圖說服我:「開心咪得囉。」我忍無可忍問他先生你貴庚?

如果我要那種開心,我會想要年輕的體壯的技巧很好的伴侶。對不對?

所以我現在:一,不大招呼男客;二,就算在樓下只要我覺得對方很想和我上床而我不,我會笑著建議對方往紅燈區(當然做好絕交的準備)。

對不起,我獨居但我的門不開放。我的門只有我真心想開的時候,才會開放。

(係呀係唔係示範單位俾你入黎睇左先決定買唔買。)

2 則留言:

匿名 提到...

小時候都有幻想過被邀請到香居就等於開綠燈

但真正遇到呢種情況時,就明白到一齊訓埋一張床都唔係o個回事嘛...
(死,原來我被人覺得咁無殺傷力~哈)


anf 提到...

示範單位 呢個比 喻真係一流