星期一, 3月 22, 2010

我見到兵姐

出席she.com的活動,竟然遇見兵姐。

兵姐話:「哎乜你fancl張相唔似你......」我唔上鏡囉咩事者。如果唔係,我當年去左選美啦。

兵姐又攬住我條腰:「哎乜你身材咁好......」唉,兵姐你咪玩我啦,你心口壓到我丫.....

我埋單,兵姐一定要夾番份:「哎你供緊樓哇。」係呀我供緊樓冇錢去福臨門,兵姐你要請客呀!

我送兵姐去地鐵,二人手挽手,兵姐說:「愛人你要先愛自己。」

okokokok。

2 則留言:

Gideon 提到...

>>兵姐又攬住我條腰:「哎乜你身材咁好......」

哎吔乜我同兵姐諗既野咁似架

Hana 提到...

乜翠翠你又攬邊70妹條小蠻腰咩?

福臨門我都好耐冇去了,驚俾人鬧泠血/曬命/唔環保吖嘛!

請客嘛,好說好說。

都係撿啲吊飾等你裝飾下屋企先啦!