星期四, 3月 24, 2011

在世界的中心呼喚靚

包石膏都要洗腳的結果是:小部份石膏溶掉了黏在腳底。

醫生下令:「你去洗手間洗洗隻腳!」得令,我便從手袋拿出磨沙膏。「咩黎架!」「無,我諗住磨下d死皮,兩個星期啦......」

醫生沒好氣,叫姑娘給我濕紙巾抹走石膏。「你走去磨沙我咪有排等!」醫生又下令:「訓低向張床到!」

我知道又要打石膏了,便央求:「可不可以俾我幫隻腳搽d cream 先呀我兩個星期冇搽 cream 啦。」

2 則留言:

C.M. 提到...

XD

我淨係覺得應該叫:在腳板底中心呼喚滑

Mommy and babies 提到...

take care.. maybe do foot spa after you get well =)