星期六, 3月 05, 2011

七十租樓快槍手

談情說愛我愛扭扭擰擰,但做生意我一定快人快語。我最怕拖泥帶水的人。斬釘截鐵公告我的底線,並肉帛相見地告訴對方我知道我的單位在市場上供過於求,巧遇勤力準租客,做足搜集資料,明白我這樣好白相單位開價略低市價的租盤千載難逢。見了一次面通了三次電話,便拍板落實成交。

「個客做咩架?」律師問。我當然已經不經意地盤問了對方工作家庭背境以及獨居原因,答案一一奉上。「你話佢咩公司話?」「XYZ。做企業融資的。」律師大驚:「XYZ我公司客黎架。拿拿拿,成單刁你出面搞掂佢,我唔會浦頭的。」

哦。

轉頭律師又問:「你俾佢四月先起租,咁我地間屋等於半個月冇創造收入喎。」我冷靜地說:「省下的 agency fee 夠貼嗰喎。」哼。「咩呀係咪唔讚我呀我行事咁迅速!」「你叻。」轉移視線,「呀份租約寫長d定短d好呢?」

2 則留言:

Mommy and babies 提到...

Congrats.. it is hard to find a good tenant =D Happy for u!

quitur 提到...

"不經意地盤問了對方工作家庭背境以及獨居原因" 點樣可以不經意地chok 到料? 拙於口才的我、在儲錢中(冀望買樓放租的我想問...

(喂喂,我其實係之前留意見講"女性投資一條龍生態圈"個位)

吁..不經不覺32歲來緊啦..很多同齡的已生第2個小孩..