星期四, 3月 03, 2011

Bad Swan Bad Sheep

中學同學說自己看罷電影後不想討論,體貼的丈夫明白箇中因由,婉轉沒有追問。

呵我下星期才去看電影,呵我也不會追問中學同學心思如何,但我明白在生活中掙扎向上,正負能量之交替是怎樣的一條人間陰陽路。

我覺得自己是幸運的一個。在過去的三十年,我幾乎不需要耍手段用心計亦能夠得到我渴望的物事。我想要得,我通常都能夠得到。

震盪過後,我想說我不同意認真就輸,感情上愛對方多一些就輸 etc。情場不是戰場不用訂輸嬴,此為一。感情上愛對方多一些是一種能力,大無畏地去付出是一種本事。

我給自己一個好的評分。情傷可以令很多人不敢再愛,但不是我。情傷結果令我更明白自己的力量何在。

同樣,中傷不會令我退避,我越被中傷就越暴露中傷我的人的居心。你講我壞話咩?我就講你講我壞話。講我的壞話不一定是真,但我講你講我壞話就一定是真。

After all, 我就是一隻黑色的羊。

1 則留言:

quitur 提到...

"講我的壞話不一定是真,但我講你講我壞話就一定是真。" 哈, 我鍾意呢種態度。

之前睇信報,莫宜端的訪問,佢有句精警﹕你話我錯,我就一定有錯既咩? (遇上社會批評/政黨抽水)

世間好多大大聲話人錯的人,根本自己就係錯。如我屋企樓下的衰格看更﹕自己拍咭入門冇為意佢幫我開左,可以故意在我背後大大聲串串貢﹕咪幫你拍左囉,亞姐! (最憎呢句亞姐,咩事呀?!你蝕左乜嘢呀?),大大聲話人冇禮貌唔同佢講早晨(佢邊位呀?),你對人有幾份尊重,人地咪對你有幾分尊重囉,咁簡單。