星期六, 2月 20, 2010

My iPhone apps development journey 001

Yeah! 估你唔到,我打算自己寫 iPhone apps。呢個系列會記下我同 iPhone 玩遊戲的點點滴滴。

  1. Download Software Develop- ment Kit... 囧// 原來要成十二個鐘。慘過BT,本來一鼓作氣的我決定訓個覺先。梁小姐話:「做developer,係要等架。等d jobs 完呀一等等幾個鐘。」
  2. Installation...囧囧囧 個 OS 未夠grade。梁小姐話:「係呀,planning 不足就奶野架啦。」
  3. 由於已經因為planning不足而奶了一次野,仲然我打算upgrade os,我決定今次做多d research 先,如果唔係咪好容易得物無所用或適得其反?
  4. 咁有無checklist 先?As known as change order checklist。
  5. 好驚個 SDK 會厘埋向 applications 中,唔識搵反,所以整條 shortcut 向 desktop。 梁小姐話:「你遲d 會有 inventory。」
  6. 其實聽日搬屋,今日要完成 packing... 但實在太興奮,所以開波睇 tutorial 頂住癮先。睇下個 screen dump,我終於少少明咩叫 IT architecture。
  7. :Dtutorial我聽得明呀。真係不枉我向呢間公司工作了三年多,日日同電車打交道!

6 則留言:

Justin 提到...

施主。回頭是岸。

Blogger70th Floor 提到...

無得救架啦

XDDD 等products launch 你幫手睇下如何optimise
仲好

Blogger70th Floor 提到...

其實iT 有到好
就係當你地衣d geeks 見到我呢d 本來唔geek 但越來越geek 兼慢慢識講 geek 話你會有種無聊之至的快樂
啫呢個情況係唔會向personal assistants 或 PR 之間發生的!
我鐘意電車!
電車萬歲!
(聽日我就會搬去中環,可以多d搭電車)(<==七十已經上左腦)

魔術師 提到...

電車野你都咁有興趣掂, 身在福中不知福呀你!

老麥 提到...

Surprise !

Blogger70th Floor 提到...

XDDD
i forgot what architecture's about...