星期五, 3月 03, 2017

情人 | 蘭桂坊 | 手袋 | 跳拉丁舞

嘻嘻,第二次一起過情人節,並第一次以情人身份渡過。

你地成日講我啲手袋,其實我既手袋都係自己買,唯獨是一個是他送的。他當年買俾我落 Club 跳舞。係我自己一個人去蒲,去跳拉丁舞。

數週前夾他去蘭桂坊飲野,他說:「唉,來這些地方不是要攬住其他人條女的嗎?點解我係响蘭桂坊係攬住自己條女呢?」

我係鐘意玩的,但我玩得好認真架喎。我跳舞真係跳拉丁舞。遇上好的舞伴,是非常快樂的事情。跳舞完畢有冇下文?呢樣就冇,跳完舞說 Thank You。離場我便忘記他們的容顏。

又通常,跳舞跳得好的,是日本男子。Magnum 和 KEE Club 都不錯。

冇啦冇啦,本小姐現正已經收心養性,沒有夜蒲機會。唉唉唉唉唉,朋友回 Dragon-i 工作,我都有衝動去 DI 玩,可是……😭😭😭

沒有留言: