星期三, 7月 20, 2011

上班下班

返電車部門探班,我訴苦:「哇我要九點半前返到公司,吃午飯準時十二點半到一點半呀。我覺得很壓逼呀。」

「哈哈哈哈」電車同事大笑,因為大家都知道我一向「愛自由」。

唉。我今天0800到2000。咩事?!(我食腦架嘛點解要磨爛蓆呢天呀天呀天呀)

但咪以為嫁作人妻,只是照顧老公起居飲食就好有數。返工得罪的是同事老闆,不開心一言不合咪起身東家唔打打西家囉。但照顧心愛的男人稍一不慎,攪不好那些日常的細碎的厭煩的瑣屑的事情便一點一點地侵蝕我尋找了三十年的愛情。

愛情無價,為人妻的 balanced scorecard 真係呢,嘿!

都係番工啦所以......

沒有留言: