星期四, 5月 27, 2010

嘩好驚

「嘿我知你就係果個blogger。」

errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

6 則留言:

篤篤篤撐 提到...

幾乎人人都係blogger, 佢點知你係果個blogger 呢?

Gideon 提到...

果個呢﹗果個呀﹗

易 提到...

吓?你又相又剩,唔喺唔怕人知㗎咩?!

selina 提到...

出得黎行..預左要還...
i never doubt the possibility of the virtual world merging with the reality..
even if u don't post photos, readers who have been following your blog for a while will recognise or suspect it is you...
so, no big deal. : )
(i wish to hv the chance to see you in reality though - an attractive girl indeed...)

魔術師 提到...

邊個講呢?

Blogger70th Floor 提到...

蝦我唔係怕揚
我只係唔知比咩反應姐

就算僱主睇到呢到
我都問心無愧

我一光明磊落,二表裡如一

嘿!