星期六, 5月 15, 2010

情陷夜中環

親愛的公司,我當然試過清晨五時返黎收report,但我未試過如此般做 report 做到清晨五時才離開。是因為我笨嗎?

親愛的公司,我當然試過仆街,但我未試過在中環仆街。是因為我笨嗎?(嗚嗚我膝頭都擦傷了。)

親愛的公司,我老闆叫我對細微數字太死心眼,但我對未能 reconcile 的數據非常之看不順眼。是因為我笨嗎?

嗚,我想打人。

2 則留言:

匿名 提到...

哎呀,小姐你不笨呀。

seikomatic 提到...

幾十年前....

系從前既Swire House 通頂....系人地張寫字臺洽唔到,靠依窗前,遙望中環半夜馬路中心疊報紙既熱鬧情況,歷歷在目....