星期五, 7月 15, 2016

《本土民主前線》中港 FB 辯論


天琦BB出黎拎提名,本民前 FB 又有辯論。

呢啲辯論係冇意思既,一佢又唔係我地香港人佢對香港政治既意見聽黎托咩;二佢又覺得我地香港人先係「儍逼」既一群咁我地香港人就無謂幫人教仔啦。

真係冇需要同唔可能要求佢地舉證。須知道香港的刑事法是有無罪假定,舉證責任在控方;而佢地既法律以至實際行為是捉左你,你就要証明自己係無辜。所人佢地係佢地話係就係,無需要證據支持,反而被安插罪名者要力證自己無辜。

陳日君主教看得透,他說佢地係唔尊人重或者個人的群體,天主教同佢地中央是不大可能談得攏。

咁我話香港人同佢地都係傾唔埋冷。我地會為兩個消防員哀悼,佢地三份一個天津爆炸咩動車意外都唔痕唔痛。血濃於水?啥事體?

沒有留言: