星期日, 8月 21, 2011

獨居女子

我要告發!

星期五傢俬店給我送來兩張椅子,我的 IT 男朋友來我家幫我收貨。我歡天喜地回到家來正要給他一個啜啜聲的吻時,他告訴我:「丫剛才送貨師傅話想借洗手間我讓他用了。」說話時一臉天真的神氣。

吓?!

咁果個男人咪入左我屋企送椅姐我以為大門交收咪得囉;咁個男人咪整污糟我個toto亂射一通?咁個男人入屋有冇除鞋咁佢有冇著襪咁佢既腳汗咪沾污我的地板?咁個男人有冇洗手咁佢係咪襟過我crabtree 的樽?咁佢點抹手呀用咩抹手呀?咁佢咪見到我的女性用品?咁咁咁咁!

「咁人地急丫嘛。。。」

「咁呢間屋係我一個女孩子住的嘛!」

4 則留言:

提到...

作為咸濕佬,我覺得要担心既反而唔係呢啲,而係你厠所有冇洗衫籃...

Ka Kit 提到...

No next time law....

提到...

To Ka Kit:

>No next time law....

my prediction is, you probably will need to say this sentence a few more times in the future...

seikomatic 提到...

車..下次叫男友記得倍佢入埋去睇住佢 fel 咪得囉,不過如果攪出其它事就唔擔保。

好中意吮吮聲