星期三, 4月 13, 2011

滅絕與萌生

我轉職去,我知道有一些我做開的工作將會後繼無人。之所以可能沒有繼承人,不是因為我能力過人,而是因為我覺得那項工作,does a lot about staff engagement,但別人卻未必有同感。

打個比方,我就如聯交所公關人員,向希望一窺聯交所的市民提供導賞服務。

聯交所一眾經紀的大佬便曾經差輪住我,話我多餘,「拍條片放上網任人睇咪得囉。」又有一次某機構電車部門來參加導賞團,沿途不停對我們的 server racks 指手劃腳,狀甚興奮。經紀大佬又笑我:「你睇你咪攞黎,無端端俾人品評。」

但我覺得值得丫。我今日同經紀大佬講:「喂拍片點同真人實境呀?!一個係睇 AV,一個係靚女向你面前喎。」

嘿!

昨天到 Cisco 開會,知道 Cisco 開放 telepresence 設施,讓員工家傭們得以透過視像與遠方的家人 say hi。“What a bright idea!“ 我衝口而出。

近日父親健康令人擔心,我會多些回家探望。 Cisco 的 telepresence 啟發我買一部 iPad Two 給爸爸的主意。

有了iPad Two,我們可以早午晚在電腦會面,亦方便他與身在澳們的麗口聯系。

我還可以把我的照片做些MTV,為父親解悶。

雖然麗口盆冷水好大盆好凍,但我就是相信 i can make it happen.

1 則留言:

seikomatic 提到...

「喂拍片點同真人實境呀?!一個係睇 AV,一個係靚女向你面前喎。」


____________

世事無絕對,系螢光幕後面既好處隨左方便都系方便。

靚女面前,仲要睇靚女時間面色反應狀態心情,螢光幕後已經幾度消銷瑰魂!

靚女面前,好多人反而不舉........睇下議會里面高官們既真人答問同特首春節電視賀卷中果種親切歡愉既笑容。