星期四, 8月 23, 2012

智能大廈裡啜飲一杯 Mocha

我喜歡我的新工作。由零開始。My boss told me"you have to work with ambiguity."

我賤格,我就係鐘意挑戰。

早上一份煙三文魚法國軟飽,一杯橙汁,一杯Mocha。我準備好了。

3 則留言:

mato 提到...

all the best!
and i love the way u dress and also ur spirit:)

miss p 提到...

all the best!

Blogger70th Floor 提到...

thanks. i will try to do my best!