星期四, 10月 06, 2011

大哥哥呀大哥哥

嘿。在我公司大堂熊抱我,真係目無旁人。不過旁人怎樣想,我才不管呢!

一年見一次,大哥哥依然靚仔。咁你個仔都會好靚仔。

為人父親果然催人成熟,幾咁多道理呢。但我又肯聽喎,風水輪流轉呀。但我recap一下先:
1 manage your emotions
2 don't spend all the times about worrying tomorrow but forget present
3 唔好諗咁多野
4 learn how to trust before you learn whom to trust;
5 We are imperfect, we are always imperfect
6 The man who loves you will be fine with your problems. Trust him will be on your side. Do not hold back

And that's why I am revisiting the books by 何權峰。

沒有留言: