星期四, 9月 30, 2021

談談圖,笑笑口


你認為圖畫最大的趣味在哪兒呢?

歡迎踴躍留言。

24 則留言:

Unknown 提到...

�N���U��

Unknown 提到...

自投羅網

Unknown 提到...

煮豆燃箕

匿名 提到...

個男人好似黃柏高!

學 霖 山 莊 提到...

隱約看到前任的結局...

匿名 提到...

七十師妹,

隻熊黎呢度Interview...入到老闆房...

提到...

哈哈

應該係清楚見到自己既結局...

我中意佢個種進退不得既愕然

渣估 提到...

員工能夠準確預知老闆將來會點對自己 (剥皮拆骨), 真想錶起這圖畫在公司的會客室!

PANG 提到...

熊唔去襲擊人,而眼定定望住塊熊地氈..

人竟然唔驚熊.....

(唔通講緊而定D人唔怕熊市....熊市已成過去!?)

Derek 提到...

門鎖好低

匿名 提到...

透視法

在平面上「看到」深度

王老五

细蕃。程朗。 提到...

A luxury apt in a wild area. Human beings should be in danger, instead a bear got kill.

another bear came in to find out what is wrong with this world.
The old guy said, "Look at your buddy. You better leave me alone."

提到...

「老友,死左都唔緊要...但係仲要俾呢條咁冇品味既老野攞响間屋度...之但係...咦,你啲皮好軟熟喎...」

seikomatic 提到...

" Have a seat. Would you care for anything to drink or eat?"

"Thanks, what an interesting picture you have here behind you....

然後........雖然食雪茄危害健康,食食雪茄的人一樣會等如食二手雪茄,照食,而且見到佢D皮韌過對鞋真系有D反胃。

食淨個人頭照擺埋個熊頭一齊,一對嘛,俺中意 symmetric。

跟住掉晒D沙化啦,畫啦,電話啦,書啦....不過系張沙化底見到:
FIXEDASSETSCOUNT:CEO000265417XTHEGOOGLE

黑人 提到...

熊:「阿生,你梳化下果張人皮係咪拿左去洗?」

Blogger70th Floor 提到...

哈哈哈
我要晏d先可以回應呀

提到...

喂!好晏啦喎!
回應呢?

julita 提到...

hmm....., well i have a vacancy for you , as you could see i have 2 armchairs here......

Hana 提到...

企熊:咦!原來你係哩度,當初樣樣都叻過我,乜都爬我頭,乜都同我爭,依加咪又係俾我踩住。所以話邊個企得高唔係關鍵,至緊要係企得耐。
趴熊:啍!你都唔好得戚住,有版你睇,即管睇下你企得幾耐。
男人:大熊你睇到啦,你肯踎低身行入個房門來,唔代表一定有好下場,只不過咁,如果你係出色嘅,前途就像你身後嘅青山咁好嘢綿延不盡咁來,諗清楚了,就請坐啦!
擺設:點解唔理我?摸下我、望下我、幫我掃下塵都好呀!
畫面背後,電話響:死佬你哩次要醒醒定定同我做得好好睇睇,唔好再要我幫你執手尾了。你同我記住,個位俾得你坐,我一樣俾得第二個坐,得閑睇多啲書啦!

匿名 提到...

hana 呢段好精彩 !

火鶴 提到...

噢, 又要等半年..

匿名 提到...

間屋點解無電器!

Miss D 提到...

老闆後面的牆,幅畫打斜菱形咁擺放,唔知有無特別含意呢?

Bungy-Zoe 提到...

七十,生日快樂呀...