星期三, 6月 05, 2024

#現實比電影更超現實。

個個都拍拖 唔通個個都想拍拖咩;個個餐蛋麵都要分湯,唔通真係個個老闆都會分湯?






 寫在淩晨四點鐘。


#現實比電影更超現實。


個個都嗌外賣,個個都知道外賣餐蛋公仔麵要分湯,個個都投訴。


咁又有幾多個人可以張成件事turn around不特止,仲做埋朋友?


兩個月前有一晚我叫了這間餐廳的外賣,是餐蛋公仔麵和日式串燒。點知公仔麵沒有分湯,我手中的餐蛋公仔麵涱到大腦🧠咁樣。


我便打電話給餐廳投訴,個老闆賠咗張單俾我,但係,佢唔覺得自己有錯,佢仲叫我以後唔好叫外賣添。


第二日老闆居然打電話俾我,話之前語氣唔好對唔住,我其實係比緊善意嘅提醒佢點樣改善食物。


終於今晚,我去了餐廳和老闆見面,你知道嗎?老闆居然是完全沒有分湯這個概念,「係你講我先知有分湯呢個best practice。」


🙈 


一個投訴,結果卻是這樣的一個turn around 。本小姐我的命格真係好特別lol。🙈


#貓店長好可愛。

沒有留言: