星期六, 2月 03, 2024

寫在二月

 


我從來不是一個好家姐,所以今年伊始就竟然和已經遠赴英倫的細細妹每天無間地whatsapp 聊個不同停,我實在非常感恩。


我認識很多人,每天亦與更多的人擦身而過,不過原來世界上最重要的人,就只有阿媽細妹,和鴨鴨。


咁又唔好再諗咁多嘢做咁多嘢。以後就拍戲,就寫作,就一心一意勒緊褲頭做Vintage Chanel 生意。


Vintage Chanel 是我ROI最高的一個生意。考眼光考耐性,考我唔自己唔買衫俾自己,一分一毫咁慳曬啲錢去入貨。買一件賣一件,賣一件買兩件,賣兩件買四件。幾何級數地慢慢做大個餅。


今日看到有高人說施永青用Section 88 走稅仲要大大聲講自己盤生意幾勁。Er,就真係無謂俾人知道生意係點樣操作,我已經打消左為Vintage Chanel 整個威威Branding的念頭。


我只是一個入行一年的演員,我好窮架我😭。



P.S. 聴聞依家申請Section 88 比以前難左好多😌。


P.S. 無聊時就自己幫自己整指甲。💅



沒有留言: