星期三, 12月 20, 2023

アムロ行きます

 



話劇前輩麥秋先生曾經對我說:「舞台劇和電影很不同。舞台劇是你把所有東西一一直接且全部傳遞給觀眾,而電影則是你做完戲但你不知道最終傳遞給觀眾了些什麼,因為電影有鏡頭同剪片。」


我當時「哦哦哦」回應而其實我沒有太多的感覺。好野,依家我躝咗去拍戲,拍電視劇拍電影拍廣告,我終於知道那一種無奈嘅感覺。


這個星期拍了兩個不同的戲,片場多了很多人說我熟口熟面,常常在螢幕見到我。我納悶到極點,冇喎冇喎。


其他人覺得我熟口熟面冇咩問題,但是如果導演副導演PA覺得我熟口熟面,是幾大檸樂。


1)電影安排我走位,企好曬啦Roll機,導演或副導演或PA叫我走開,因為我熟口熟面。😭我係向鏡頭前面行來行去但end up 我一個鏡頭都冇拍喎。


2)捱了一年我終於有得講對白,這是一部電視劇。我18/12為這個演出機會搞到3am仲係到casting。揀咗我啦我都開心,昨天專心背稿又自己同自己做一下角色分析。今日20/12埋位……導演加戲要我做一些幾bold的表情。做完後導演將我嘅對白比咗另一個演員…丫我背左好耐…..😭


唔緊要…我會繼續努力。アムロ行きます💪🏻。

沒有留言: