星期日, 10月 22, 2023

分手不生分

 




跟住鴨鴨去覓食,幸福了三年的我與你分手💔


分手💔沒有太大的情緒,亦仍然如常相見。


如果我老母又judge我,我今次會話比老母知,鴨鴨對我的照顧,超越了一般丈夫對妻子的程度。


我每一任的男朋友全部出色,全部駕馭到我。


和鴨鴨一起三年,是360的相濡以沫。我會穿鴨鴨的衫,接收鴨鴨舊電話,陰道炎鴨鴨幫我買西西藥,把supplements分給我吃幫我舒緩血糖高低不穩帶來的各種不適。如果冇鴨鴨,我可能已經死咗。


咁水乳交容的相處,我肯定世間少見。


亦多謝鴨鴨,肉痛但仍然富養我,令我有舒適的日常生活。


所以我仍然心情愉快,亦神推鬼擁,比我發現一條通道,令我日後有可能可以成為醫院手術室服務病人的一份子。


未來觸手可見,做演員做手術室助理做商業顧問。今次就算懸樑刺股我都要讀好個課程,考個靚試。仆街要回到青春期做個優秀學生!


戀愛腦冇咗,我決定要講金。哼,我要穿ChanelVan Cleef腳踏Roger Vivier 


要做的事情那麼多,明天要執筆寫入學文件,又有個劇本要背,同埋仆街呀我生日呀。


放心,鴨鴨仍然會陪伴着我。睇吓下一個桃花又幾時黎。


1. 好多菜的沙律,我又唔係兔仔,食到個口好鞋


2. 牛扒,法國果著,嘛,點解個黑松露汁冇黑松露味嘅呢?


3. 飲杯可樂,點解唔俾片檸檬落去呀?


😎


沒有留言: