星期日, 8月 27, 2023

《買衫與拍戲》




《買衫與拍戲》


去年剛入行真係咩都唔識,咩都唔知掟。首先出現的問題是服裝。


友人係IT人,不過佢用 Common Sense 叫我千祈唔好揹 Chanel 手袋去拍戲,我果時仲諗咁我揹 Longchamp 囉。


然後到衣服,因為入行時係秋天,咁我就著 Vintage Nina Ricci Moschino, 又或者著 Burberry 外套去拍。


拍左五張通告之後,我知道了片場尤如地盤,工作期間會整爛啲衫,咁真係冇理由著名牌去拍戲。


於是我開始在淘寶搵啲價格唔超過五十元人民幣的西裝外套,又或者針織。


你估下我買咗幾多呢啲衫?

.

.

.

.

.

燈燈燈燈,係六十幾件。


然後我拍新希望醫療廣告,條片出咗街後,我發現雖然件針織好靚,但不上鏡,仲影到自己好肥。


真係著西裝外套比較上鏡。


到去ViuTV做強尼節目嘅嘉賓,我當時著咗件Moschino西裝外套,上咗鏡係好啲。


然後我諗起自己的 Chanel Tweed 外套,我先至覺得蝕桌,做嘉賓拍廠境電視節目,坐定定,點解我唔著得再靚啲?收埋啲Chanel 托咩。


🤷🏻‍♀️


沒有留言: