星期四, 12月 08, 2022

拍攝🎬剪影:唔好成日諗嘢,個樣都唔好諗嘢咁嘅樣。

《拍攝🎬剪影》

地點:LKF Disco ,超級嘈吵的音樂加上鹹蛋超人死光槍一樣的七彩射燈,射到我盲盲地。

助導A:「等會兒導演嗌Action你就由這兒行往那邊。」

我:「ok」

(導演嗌Action)
(我行)
(導演嗌Cut)
(我行返原位)

我:「吖,我行嘅時候個感覺有啲怪怪地,好似我係一個向平行時空嘅人,同現埸其他人冇關係咁⋯」

助導A:「冇問題呀你梗係向平行時空啦,因為你飲醉咗呀嘛。」

我:「errrr,咁你又講得啱喎。我OK。」

助導B:「嗱你拎著隻香檳杯,你就會上身架啦,一定做得到。」

(導演嗌Action)
(我拎著隻香檳杯行)
(導演嗌Cut)

⋯都係覺得odd呀😅

唔好成日諗嘢,個樣都唔好諗嘢咁嘅樣。😭

冇時間諗喇,要拍下一個shot喇。😅

沒有留言: