星期日, 3月 04, 2012

Desperate Housewife

真係!

獅子銀行的電車同事啟迪我的思想,但亦加劇我有野無野都諗餐懵,無事找事瞎擔心的傾向。你知d電車啦,所有事都問個究竟,又唔可以有 Single Point of Failure,又 Scenario Planning,又要 SAT UAT,又要 BCM。(BCM很重要的比如你家的熱水爐壞了那麼你老公要怎樣洗澡?)

我真係黐孖筋呀我。諗諗諗諗諗。我直頭諗到雪櫃要如何 stock keep,用咩APPS來記每天的家用開支,calendar 洗唔洗iCloud,毛巾要買多少套,first aid kit 要有些甚麼,要不要買滅火筒,如何睦鄰,XYZ。

都係快快脆脆攪點地點,開波俾我落手落腳搬屋,佈置同埋操持家務,殺到埋身上啦咪諗啦唔好諗啦。

1 則留言:

seikomatic 提到...

睇完呢篇發覺人生原來可以咁充實,3QU